Leden 2010

Adolf Eichmann (2007)

11. ledna 2010 v 20:11 | Matroš |  Filmy


Natočeno na základě závěrečného vyznání Adolfa Eichmanna mladému izraelskému vyšetřovateli Avner Lessovi. Eichmann, který byl hlavním hitlerovským architektem konečného řešení židovské otázky, tak činí těsně před svou popravou v Izraeli. Chycen zpravodajskými agenty v Argentině 15 let po druhé světové válce je nejhledanější muž světa pokořen a pravda odhalena.
Shlédnout online-Adolf Eichmann
PŘEJI VESELOU ZÁBAVU U FILMU

Kursk 1943-2006 Klubové fotky

10. ledna 2010 v 17:51 | Matroš


Messerschmitt Me 163 Komet

9. ledna 2010 v 17:19 | Matroš |  Letadla
Tento stroj byl vskutku jedním z nejpozoruhodnějších letadel druhé světové války a také odhalil německou schopnost dosáhnout do praktického použití zdánlivě za vlasy přitaženou koncepci.Německo patřilo k těm několika málo zemím, které ve třicátých letech věřily, že stojí za to zabývat se myšlenkou pilotovaného letounu s raketovým pohonem.Vývoj záchytné stíhačky Me 163 byl zahájen v odpověď na spojenecké bombardovací nálety.První ze 76 prototypů a vývojových strojů prodělal vzdušný křest v srpnu roku 1941.Byl to bezocasý letoun se šípovými křídly, který vtlétl pomocí odhazovatelného vozíku a přistál na výsuvné lyži.Teprve po dlouhém a obtížném vývoji byl Me 163 v květnu roku 1944 v omezeném rozsahu zařazen do výzbroje.Celková výroba činila asi 300 strojů Me 163B-1, jejichž úspěšnost omezovala velmi krátká doba motorového letu a tendence kapalinového raketového motoru vybuchnout při tvrdším přistání.

Země původu : Německo
Typ : (Me 163B-1a) jednomístný záchytný stíhací letoun pro ochranu objektů

Diplom za bleskovky 13.

8. ledna 2010 v 19:25 | Matroš |  Diplomy

Bleskovky 13.

8. ledna 2010 v 19:04 | Matroš |  Soutěže
Kdo je na obrázku ???

Junkers Ju 88G

8. ledna 2010 v 18:51 | Matroš |  Letadla
Po zavedení v roce 1942 se Ju 88C-6 osvědčil v roli první noční stíhačka, vyvinuté v rámci projektu těžkých stíhacích letounů Ju 88C.Od počátku však bylo jasné, že přidávání další výzbroje povede k nevyhnutnému nárůstu hmotnosti a odporu a k výslednému zhoršení výkonů. To vedlo k vývoji prototypu podstatně zdokonalené noční stíhací verze Ju88 V58 (Ju 88G V1), který se objevil na jaře roku 1943. Tento prototyp byl přestavěn ze standardního Ju 88R s hranatějšími ocasními plochami z Ju 188.Následovalo asi 2800 nebo více sériových strojů ve verzích Ju 88G-1, G-4, G-6 a G-7, poslední dvě pak ve třech provedeních s odlišnými radary a výzbrojí.Do výzbroje byly zaváděny od léta roku 1944.

Země původu : Německo
Typ : Ju 88G-7b) čtyřmístný noční stíhací letoun
Pohonná jednotka : dva 1725k (1286kW) invertní vidlicové dvanáctiválce Junkers JUmo 213E
Výkony : max. rychlost 626 km/h (389 mph), doba stoupání do výšky 9200 m (30 185 ft) 26:24 min., praktický dostup 10 000 m (32 810 ft), dolet 2250 km (1398 mil)


Narozeniny blogu

2. ledna 2010 v 20:23 | Matroš
13. února bude mému blogu 1. rok !!!!!
Přijďte se podívat na můj blog ještě sem napíšu od kolika do kolika a budou tu soutěže.

Panzer General

2. ledna 2010 v 20:13 | Matroš |  Hry do mobilu
Staň se generálem za 2. světové války a zúčasni se s armádou tanků tažení Evropou ve strategické hře plné střílení srozumitelné všem typům hráčů. Ať jsi příležitostní hráč nebo fanoušek válečných her, můžeš jednoduše ovládat své tankové jednotky díky vysoce intuitivnímu ovládání se střídáním tahů. Rychle uplatni vlastní strategii a přístup mezi překážkami s 3D objekty, aby tvé střely byly co nejlepší a nepřítel byl bez milosti poražen.


Vlastní názor: Tu hru sem si dnes ráno stáhnul do svého mobilu Nokia N73 a s hrou sem spokojen akorát brácha trochu ne, protože prohrává :D.